Direct naar content

Telefonische dienstverlening RBG beoordeeld met een 9,7

De RBG heeft de kwaliteit van haar telefonische dienstverlening in oktober 2022 weer laten meten door onderzoeksbureau Telan. Telan heeft de telefonische dienstverlening beoordeeld met een 9,7. Een cijfer waar de RBG trots op is.

RBG scoort jaarlijks ruim boven gemiddelde

Volgens Telan heb je met een 8,0 een goede dienstverlening. De afgelopen jaren hebben we hier steeds ruim boven gezeten. Vorig jaar haalden we een 9.3.

RBG vindt klantgericht handelen belangrijk

Daarom besteden we hier veel aandacht, tijd en geld aan. Team Klantencontacten van De RBG handelt zo veel mogelijk klantvragen gelijk af. Snelle en effectieve inzet aan de voorkant leidt tot minder vervolgacties en administratieve nazorg aan de achterkant.

Kwaliteit dienstverlening RBG

De kwaliteit van onze dienstverlening is ook af te meten aan andere graadmeters als het aantal klachten en bezwaarschriften. Op het totaal aantal uitingen van de RBG naar de klant toe is het aantal klachten minimaal. Hoe weinig dat er ook zijn, iedere klacht wordt heel serieus door ons behandeld.



Andere nieuwsberichten