Direct naar content

Medewerker kwaliteitszorg

Als medewerker kwaliteitszorg geef je advies, verbeter en implementeer je beleid op het terrein van kwaliteitszorg. Je onderzoekt, borgt en verbetert de kwaliteit van processen.

Ben jij analytisch sterk en word je enthousiast van het controleren, evalueren en verbeteren van processen en procedures? Dan is deze functie iets voor jou!

Wat ga je doen?

  • Uitvoeren van interne kwaliteitsaudits.
  • Ontwikkelen en onderhouden van een systeem van kwaliteitszorg.
  • Inrichten van controlepunten.
  • Toetsen van effectiviteit en efficiency van de bedrijfsprocessen, betrouwbaarheid van informatievoorziening en naleving van wet- en regelgeving zowel intern als extern.
  • Beoordelen van de administratieve organisatie in relatie tot de bedrijfsprocessen.
  • Doet voorstellen voor wijzigingen van procedures in het kader van efficiency en effectiviteit en begeleidt de uitvoering daarvan.

Wat breng je mee?

  • Kennis op het gebied van kwaliteit en procesmanagement.
  • Inzicht in bedrijfsprocessen en de bijbehorende informatievoorzieningen.
  • Inzicht in het functioneren van het openbaar bestuur en de daarmee samenhangende besluitvormingsprocessen.
  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
  • Affiniteit met gemeentelijke- en waterschapsbelastingen.
  • Een goed probleemoplossend vermogen.
  • Een kwaliteitsgerichte blik

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende functie met maatschappelijke impact.
  • Samenwerking in een professioneel en betrokken team.
  • Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding met een budget van € 6.000 voor 5 jaar.
  • Een salaris van maximaal € 5.605,- bruto per maand (schaal 10), afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring.
  • Een Individueel Keuze Budget (IKB) ter waarde van 21% van het bruto maandsalaris. Dit budget kan je oa laten uitbetalen of gebruiken voor de aankoop van extra verlof.
  • Verdere uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het budget voor het inrichten van de thuiswerkplek en een tegemoetkoming in jouw sportkosten (met oog op je vitaliteit).

Waar ga je werken?

Bij de RBG, waar we samenwerken vanuit een zakelijke familiecultuur. Wij geloven in werken op basis van vertrouwen, met een goede dosis vrijheid en verantwoordelijkheid om samen met je collega’s te blijven streven naar verbeteringen of vernieuwingen. De belastingen saai en afstandelijk? Niet bij ons dus!

Meer specifiek kom je terecht bij het team Advies en Ondersteuning, waar 16 collega’s werken. Het team is verantwoordelijk voor de ondersteuning van de directie en het management, voor de kwaliteitszorg van het belastingproces, bestuursadvisering, facilitaire zaken, planning en control, personele zorg, financiële administratie en informatiebeveiliging. Onze focus is gericht op integrale aanpak en samenwerking binnen de organisatie.

Meer weten?

Neem dan contact op met Remco Vervloet, teammanager Advies & Ondersteuning.
Telefoon 06 – 83 11 51 38 .

Solliciteren?

Stuur je motivatiebrief en cv voor 14 december 2025 naar Rianne Hendrikx, HR adviseur. E-mail: hr-vragen@derbg.nl