Direct naar content
17 maart 11:34 - Service Uitstelbeleid ivm Corona voor bedrijven en ZZP’ers Meer informatie

RBG start met SMS-service

De RBG wil klanten in de toekomst extra informeren via SMS. Om hiermee ervaring op te doen, starten we met een pilot. Klanten die in eerste instantie zijn afgewezen voor automatische kwijtschelding, ontvangen een SMS. Hierin herinneren we onze klanten eraan om op tijd actie te ondernemen, voordat er kosten bovenop het aanslagbedrag komen.

Het SMS-bericht doelt op een van de volgende acties:

  • Klanten die denken dat ze toch in aanmerking komen voor kwijtschelding, kunnen via Mijn RBG het daar gevraagde bewijs uploaden.
  • Klanten die niet voor kwijtschelding in aanmerking komen worden eraan herinnerd de aanslag voor 1 juli te betalen.

U kunt niet rechtstreeks reageren op deze sms. Voor vragen kunt u contact opnemen met de RBG via 088 291 10 00.

Wilt u in de toekomst ook een melding via SMS ontvangen? Bijvoorbeeld een betaalherinnering voordat de RBG een aanmaning stuurt. Geef dan uw telefoonnummer door via Mijn RBG. Hiervoor hebt u DigiD nodig. Hebt u geen DigiD? Dan kunt u uw telefoonnummer ook telefonisch aan ons doorgeven.

Andere nieuwsberichten